Programe oferite: antreprenori, organizații și corporații
Dacã ești interesat/ã de cultura organizaționalã și de implicațiile ei la nivel personal și/sau organizațional, mai jos ai o paleta de documentare şi aprofundare teoreticã şi practicã care te pot ajuta sã ințelegi şi sã integrezi în viața ta fenomenul culturii organizaționale /de business şi sã performezi în acest segment; rezervã din timp un loc pentru un curs, workshop sau masterclass SAU contacteazã-ne pentru personalizarea unui program specific nevoilor tale.
Cultura organizațională̆ este trăită în practicile muncii, în raporturile sociale, în utilizarea timpului liber, în elaborarea sistemelor de reprezentări și de valori, în aspirații, în proiecte, în acțiune. Pretutindeni ea este mediatorul prin care oamenii caută̆ să-și depășească̆ condiția și să̆ creeze o lume nouă̆, iar școlile să̆ se dezvolte într-un ritm susținut. Ea este prezentă̆ în toate formele vieții sociale, ca produs și ca motor al transformărilor.
Programul cuprinde 8 module (teorie 30% și practică 70%) detaliate de teorie și practică și se extinde pe o perioadă de minim 3 luni (diagnoza), durata totală fiind de 264 zile lucrătoare. După implementarea noii culturi sunt necesare evaluări și corecții recurente de practică în scopul asigurării performanțelor și menținerii acțiunilor implementate (modul 8: 95 zile lucrătoare).
Toate programele teoretice şi pratice se adreseazã publicului larg, fie experți sau neinițiați, indiferent de poziția ocupatã în societate sau funcția deținutã
Analiza diagnozei culturale a firmei:
- Analiza diagnostic a firmei;
- Analiza proceselor din cadrul firmei;
- Analiza rezultatelor firmei;
- Analiza performanțelor angajaților (inclusiv Analiza DISC Maxwell);
- Analiza elementelor culturii firmei;
- Analiza comunicării organizaționale;
- Analiza proceselor de integrarea socializarea angajaților în vederea creșterii performanțelor firmei;
- Analiza impactului managerilor și a liderilor asupra performanței angajaților/colaboratorilor.
1. Programe personalizate de cultură organizațională, leadership, comunicare și vânzări
Programe personalizate specifice de analizã (diagnozã) sau analizã (diagnozã), dezvoltare, implementare şi supervizare nivel de implementare şi mentinere a culturii organizaționale
Tematica unui program cuprinde urmatoarele module:
1. CADRUL CONCEPTUAL AL CULTURII ORGANIZAŢIONALE: definire, teorii, componente, tipologii, factori, metodologii, modele de cercetare;
2. COORDONATELE RELAŢIONALE ALE CULTURII ORGANIZAŢIONALE: parametrii, perspective;
3. CULTURA ORGANIZAŢIONALĂ – INSTRUMENT AL MANAGEMENTULUI MODERN AL COMUNICĂRII: stil de comunicare, stil managerial, impactul culturii organizaționale asupra procesului de comunicare, cultură și putere în scoală̆;
4. CULTURA ORGANIZAŢIONALĂ ŞI COMPORTAMENTUL COMUNICAŢIONAL AL CADRELOR DIDACTICE: procesele de socializare și integrare, motivare, comunicare în situații de criză̆/conflict;
5. CULTURĂ ORGANIZAŢIONALĂ ŞI RESPONSABILITATE SOCIALĂ ÎN ȘCOALĂ: responsabilitatea socială, performantă̆, inter-relația cultură̆ organizațională̆-responsabilitate socială;̆
6. SCHIMBAREA ŞI DEZVOLTAREA ORGANIZAŢIONALĂ DIN PERSPECTIVA CULTURII ORGANIZAŢIONALE: procesul de schimbare în scoală̆, rolul culturii organizaționale în schimbarea și dezvoltarea școlii, dinamismul culturii organizaționale;
7. IMPLEMENTAREA NOII CULTURII: „mindfulness” în școală, rezultatele și dinamismul culturii organizaționale;
8.MENTINEREA CULTURII ORGANIZATIONALE: analiza performanței culturii, monitorizarea culturii create, evaluarea
culturii organizaționale